Zamknij

Wszystkie wpisy w: Content marketing .

Content marketing to strategia często nazywana również marketingiem treści. Polega na pozyskiwaniu klientów za pomocą publikacji przydatnych i bardzo atrakcyjnych treści. Celem publikacji jest zainteresowanie i utrzymanie określonych grup odbiorców, tak aby zbudować stabilne i długoterminowe relacje poprzez zaangażowanie zarówno osób promujących treści, jak i ich odbiorców. Efektem ściśle sprecyzowanych działań jest nakłonienie odbiorców do działania przynoszącego zysk. Najpopularniejsze treści content marketingu to artykuły, ebooki, video czy webinary. Dodatkowym zadaniem jakie spełnia content marketing, to oprócz popularyzacji marki, jest również stworzenie podstaw do budowania widoczności w Google, które promuje dobry content. Publikowanie wysokiej jakości treści powoduje, że użytkownicy w sposób naturalny chętnie linkują dobre treści, co bezpośrednio wpływa na poprawę pozycji strony w wyszukiwarce.

Najpopularniejsze wpisy
pl_PLPolish
pl_PLPolish